Щодо організації роботи під час призупинення освітнього процесу
в закладах загальної середньої освіти
- Підготовка індивідуальних планів роботи.
- Підвищення професійної майстерності шляхом опрацювання фахової літератури, інтернет-ресурсів.
- Дистанційна роботи з учнями, які потребують посиленої уваги, координація їхньої роботи, поведінки під час карантину.
- Координація роботи класних керівників, проведення онлайн-консультацій щодо їх роботи з учнями на період карантину, проведення роз’яснення, що карантин – не канікули. Час вдома має бути ефективно використаний.
- Вивчення стану роботи класних керівників з батьками, їх співпраця в групі Viber з питань організації контролю за місцем знаходженням дітей під час карантину тощо.
- Організація роботи з дітьми через проведення онлайн флешмобів, челенджів, акцій з дітьми в cоціальних мережах на підтримку медпрацівників.
- Створення опитувальників у Viber, Telegram щодо проведення вільного часу вдома, задоволення організації дистанційного навчання тощо.
- Надання рекомендацій учням коментувати, голосувати, лайкати публікації на шкільному сайті.
- Створення на шкільному сайті фотогалерей життя учнів під час карантину.
- Розробка челенджу на день або тиждень щодо дозвілля дітей на карантині (напр.: створення малюнку, слайма, пазла, орігамі, аплікації, написання меседжа друзям, вивчення слів іноземною мовою, приготування улюбленої страви або десерту, цитата дня), як результат – висвітлення фото в соціальних мережах.
- Підбір матеріалу щодо створення портфоліо тематичних заходів.