Рекомендації «Активні форми методичної К-взаємодії»

Рекомендації «Активні форми методичної К-взаємодії»

 

Педагогічна творчість була і залишається у центрі уваги багатьох вітчизняних і зарубіжних учених. Сучасний стан соціально-педагогічної практики характеризується значним попитом на педагогічну творчість освітян. У свою чергу, методична робота містить цілісну систему заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації, професійної майстерності, розвиток творчого потенціалу кожного педагога.

Удосконаленню методичної майстерності педагогів, підвищенню якості навчально-виховного процесу сприяє упровадження в практику роботи інноваційних технологій. Одним із найоптимальніших шляхів організації освітнього процесу є впровадження інтерактивних, активних технологій, методів, прийомів, адже саме вони-активні та інтерактивні форми методичної роботи полегшують процес набуття педагогами нового досвіду; сприяють засвоєнню нових знань, розвитку активності, ініціативності, творчості кожного вихователя; поліпшують емоційний фон спілкування.

Серед активних та інтерактивних форм методичної роботи найбільш вживаними є:

Активні форми Інтерактивні форми
1 2
Методичний фестиваль Творча лабораторія
Методична панорама Калейдоскоп творчих майстерень
Методичний міст Презентація творчих майстерень
Проблемний стіл Педагогічний парламент
Методичні посиденьки Рольова гра
Проблемно-аналітичні бесіди Ділова гра-стратегія
Педагогічний консиліум Педагогічний фрістайл
Методичний ринг Тренінг-панорама
Диспут Ігровий тренінг
Дискусія Вітальня педагогічної майстерності
Ділова гра Піраміда знань
Прес-конференція Ігрове моделювання
Методичний аукціон Обсерваторія педагогічних ідей
Педагогічна студія Проблема по колу
Педагогічні майстерні Командний ланцюжок
Майстер клас Педагогічна реклама
Педагогічний турнір Колаж інтересів
Педагогічний КВК Педагогічний синквейн
Банк педагогічних ідей Відкритий мікрофон
Брейн-ринг Сам собі режисер
Клуб творчих зустрічей Судова справа
Круглий стіл Гаряча лінія
Ярмарок методичних ідей Мозковий штурм
Педагогічний відеосалон Поле чудес
Творчий звіт Щасливий випадок

 

З метою підвищення професійної компетентності педагогів, їх особис-тісного та фахового зростання, метою методичної служба міста є:

–    стимулювання творчої самореалізації педагогічних працівників;

–    проведення науково-методичних заходів, спрямованих на реалізацію фахового та особистісного потенціалу педагогів;

–  сприяння впровадженню інноваційних педагогічних технологій, активних форм методичної К-взаємодії;

–   вивчення, узагальнення, поширення перспективного педагогічного досвіду;

–   діагностування, прогнозування результатів освітнього процесу.

З огляду на це, вся методична робота має бути спрямована на:

   забезпечення творчого характеру педагогічної праці;

стимулювання педагогічного пошуку, творчої активності вихователів, учителів;  

   упровадження інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду в практику роботи, з метою якнайповнішого забезпечення інтересів дитини,  реалізації компетентнісно зорієнтованого навчання та виховання, особливо в контексті вимог Концепції нової української школи

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *